Welcome To Biebot Official Blog

Followers

selamat menyambut Bulan Ramadan Al - Mubarak

haaa...ramadan kali ini sedeyyyy sket arr...sebab aku sambut kat istana kedua aku..
tp fun jgk sebab aku berbuka gan Farah gan Zima...
1st puase aku gan farah makan nasi kerabu yang berharga RM5.50..mahal kan ??
ayam beso sebab tuu mahal sket..
Zima plak makan nasi ayam...haaa
pastu dierr beli kuih sket2 la..
dier yang pergi bazaar ramadan nyerr ...aku gan farah ader keje yang harus di selesai kan
iaitu... MENARI..
hahhaha..
tengahari tuhh fara mesej cakap "biha ko nak masuk tak tarian kalo ko nak masuk peii isi form kat unit kerjaya "
haaa my reaction is highhhhhh.............!!!
OMG can you believe ???
ahhahah...gilerrr tol
aritu isi form...aritu jugak aku pegi berlatihh
aper ke best larr...

syokk giler tgk budak2 len dance..
aku memang tak akan cepat bosan kalo aku minat sesuatu bende tuhh...
hahahhaha
can wait to learn it moreee...and more...and morreeeee

haaa...sedeyyy ar pose kali nih...makan sahur pon maggie,kadang tuh roti..
sedeyyyy banget nih..
bengong aseww...
kesedihan melanda diriku pada taun nih...hopefully after diz aku ta sedey2 lagi
miahahahaahha

thats all for today....haaa solat terawikh jangan lupe pergii

lourver ????

No comments:

Post a Comment