Welcome To Biebot Official Blog

Followers

pilihan yang ada ...

                                                                 PILIHAN
         


wut choice do i have .. ????  
  • masok @ tidak ....

    aku ssh na buad keputusan ...
    keputusan aper ????

    keputusan sama ada aku na masok ta lagi .TARIAN .. < haaa ...TARIAN ...bio betoll ...badan keras aderrr ati na masookkkk ..  >


    aku tatao na buat keputusan macam maner...
    aritu aku jumper ABG AZAHAr ... orang yang ajar kami tentang tarian , banyak nasihat dier bagi kat aku , tanye aku masalah yang aku hadapi ... OMG i can stand it anymore ... banyak sangat cubaaaannn dan dugaaannnn yang aku hadapi semasa terlibat dalam tarian ...
    then , pas jeppp jumpe abg azahar .. esok kan tuuu papa suh aku buat tarian ENDANG ... pehhh
    memang .... haaaa memang ... aku memang malas tahap ci;an ..
    tapi aku buad jugak ..
    make up berbagai lagi ....asew cam badut pon ader ..
    if korang tgk  muke aku ... haaaa mesti korang gelak kat aku ...
    pape pon since aritu ... aku stilll lagi menari ..
    SEM 2 aku nak QUIT meNAri ... aku na concentrate on study ...
    hopefully everything gonna be ok ..

    HAaa ... 15 AUGUst 2010 nih .. aku maybe pegi carimonn , Indonesia
    but not sure yet lar ....
    haaa ..hopefully bole pegi . .berjalan kat tempat orang ..
    menari kat saner ...haaa NGERRiiiiiiiiii ..
    hahhaha ......


                                :)))

    uke ...pape hal pon nnti aku gtaw semula....
     

No comments:

Post a Comment