Welcome To Biebot Official Blog

Followers


Today post : HOLIDAY << mid sem >> story lah ..

HAHAHHAHA ... cuti an ..pehhh
Mamang menarikkk ...
Jadik BIBIK sepenoh mase .. dengan menjaga anak BUAH tercHEntaa ,

MUHAMMAD HARITH si BEN 10
&
IFTI  NAJATUL AFRIENA si BUASSSS

Huhuuuhuhuuuuuuuuuuuuuhhuhuhuuuuuhuuhuhuu
Dengan rela hati menjaga makan minum anak sedara dan Akhirnyerrr mendapat
 NOTE RM50 dari mama nyerr..
Hiihihiihi ... tu yang aku tunggutunggu tuhh ..mekacihhh lar yerrr kakak ku oiii ...hhhehe

Hah !!
Story lagi .. hurmmm
Mase cuti ... aku g jenjalan gan kawankawan lamer aku mase sekola menengah ..
Pehhhhh !!! rinduuuu  gilakkkkkkk
Hahhahaha
Giler ta rindu .
Nihh aku candidcandid jep gamba dakdak nih ...
arda + bahari +aku +iema



makan tyme :: fish donout ..

makan yuk :: TC tyme

aku ,deha,teeqah

wayang tyme

candid tyme

hehehheh .. aku lar nih


Kiteorang makanmakan ,, nonton muvi samesame ,, pecah kan anak tekak samesame

Hahahahah ...SOnokk habesss ..
Pastu an
Lepas  memecah kan anak tekak .. kamiii sumerr move on PASAR MALAM PERAMU ..
Huhu
Ekceli .. nak g tanjung lumpur .. then,
Alihalih Nampak paso malam lakk ..
Al maklumlahh
Perootttt tong
Sorangsorang ..hhiiiiihihiih
Lepas jeppp borongborong MAKANAN
KAmii sumer lePAk telok cempodak ..
Haha ..makanan yang kamiii beli td tuhhh...
Sumerrrr nyerrr kamii melatak kat  TC
Bahahhhaahahhahahaahhahahhahahhahahhahahahahhaahah ..
Gilerrrr semangat dakdak nih melatak
Hahhaaahaha ....
Pastu makan ice-cream ..
So so so so   delicious ..
Hurmmmmmm ,,,

Stop with that ...


Now !!!!  lets talk about wedding!!
Weddinggg lorhhh ...
Hahahhahah ... ekceli bukan aku yang nikah lhaa ..
Aoyoyoyoyooyoy ...itu kazen aku lhaa ..
Dier nikah pada 4 /2/2011  
Itu nama aarr ... ZAIMIRUL NAZIF and WIFE dier nama HAMIDAh ..
So sweet lorhhh ..
Hari khamis malam jumaat .. so hari jumaat hari beso .
Hahah .. aku besot uh jugokkk lhaa ..
Aku kene demam+batokkk+selsema = sakett  lorhh
Gilakkk larr ... dah la malam nikah tuhhh aku jadik
Photographer bidan terjun ..
Mau ta takott ... gne Nikon D5000 ..
Yang DADDY aku nyerr ..
Aku candid   :: bahang rambang  jeP ..
Ahhahahhahahah ...
HARU toll lhaaa ...
But by the end ..
The next day :: im not the photographer again .. my brother take overrr my jobbing ... heeee
Very the glamorous ..
Ahhahahahaahahaaa .
Pasan habesss
Hurmmm :: habesss jep mid SEm
Hambekk demam makin terokk
Tak ley nak cakap sampaii
Sore   rockkk uhh ..
SIAP ley jadik rockers  lagi ..
Huahuahuahua ..
Hawau toll kau nihhh bieha ..

k larr ... see next BELOG yeppps .. 





xoxo :: Biebot



 





No comments:

Post a Comment