Welcome To Biebot Official Blog

Followers

sikap .. kerenah .. n dot dot dot .. huh!!

Assalamualaikum w.b.t  to   ALL READERS .

Oukeh , ari ni  ENTRY aku sal SIKAP .. kerenaH or BEhAVIOUr ..kadangkadang ,, aku ta phm gan sikap sesetengah org tohh , kadangkadang  hipokrit giler ,kadangkadang nek menyampa pon ader .. aku ta phm betol la .. ekceli . aku mengadapi macammacam sikap manusia di sekeliling aku ... sometime  , aku sabo gan kerenah mereka .. kadangkadang  rase dipulau kan pon ader ..kadangkadang rase cam mereka tanak ckp gan aku pon ader .. adess .. if aku ader buad salah , ta rugi kan kalo face to face . at least aku tao aper kesalahan aku , at least aku dapat pebetol kan salah aku tohh . maybe nnti aku berubah , hurmmm .. kadangkadang TERASA gak aper yang korang buad toh , tapi aku buad bodo jela , malas nak kecohkecoh ..
maybe kadangkadang toh aku EGO n kadangkadang to aku tunjukkan Sikap aku yang jahat . tapi  PEOPLE MAKE MISTAKE rigt .. n I one of THEM .. buat pleasss. .. at least gtaw la weh .. kadangkadang nak nanges pon ader , aku pendam jerp selama nih , aku tatao ape salah aku ... aku rase an , aku oke jerp gan korang , 
tapi aku pon rase SEBALIK nyer .. aku ta tatao dan aku menyampah dengan sumer toh , lau bole nak berhenti jerp STUDI nihh ,, urmmm ..  ;(

sabo bieha, maybe ader hikmah disebalik toh , maybe dengan cara diorang buad kau camnih , maybe alla nak tunjukkan sikap sebenar diorang , kau sabar yerp bieha ,, nnti sumer nih akan terjawab jugak ...

urmm  ..sikap aku .. sikap kau .. kerenah aku .. kerena kau ..|

takderk orang tao pon . urmmm .. SEDIH ble ingatingat kembali ,,

tapi pape pon , aku ucap kan terima kaseh la sebab buad aku camnihh , at least aku sedor sket sape aku , perangai aku ,, if aku ader lakukan kesalahan , buad korang terasa ker , please do forgive me .. maybe aku ta sedor kot !! kalo bole tegortegor la .. aku ta sedor kot gan peragai aku yang buruk toh ,  hurmm 


LAST WORD : THANK YOU for being my FRIENDS ..

wasalam ..

 

XOXO :: BIEBOT






2 comments:

  1. saba mydear bieha .. mmg bile kite jupe dunia lua .. macam macam kerenah mnsia kite akn jupe .. no wonder lhaa kalo sikap mreka tu bole buad kite mnges .. strong okay shyunk !

    ReplyDelete