Welcome To Biebot Official Blog

Followers

New Me .. ..New Stories .. bla bla blaa

Assalamualaikum w.b t 

agak lame aku ta Mencoret ..menconteng di Rumah aku nihh ..hee ~~ 


  Rendu Gyla Siott 
okehhh story lebey2 pon aper yang kau dpt an  ..hheee 

nihh nak kasi nengok pic terbaru aku yang Agak

 Gemouk n Boncitt
( heee ~ maluu ~~ )

aku gan kay

aku yang sorang nihh jerp

aku n Dhia
my besfrens

sakan wanii

men men air

kekoyalan melanda

hehhe

budak gemouk

holaa

aku n ary n rumah ular

says : chheese

with rumates






cake's





my sayang's







kegemoukan terserlah disini 





heee ...
malu i  ...


pic kamii bersamaa ..



credit to :

 ikhwanie etierah
nurul hidayahh
suhailah
nur nabihah


this memory will b forever in my heart ...

WAHHH !!


haahahaha



chauwww


Assalamualaikum  .



XoXo :: Biebot

No comments:

Post a Comment