Welcome To Biebot Official Blog

Followers

~~ Renduu ~~




HEe ~~ .. 

okehh  ,,

 Bismillahirahmanirahim

Entry beeha kali nih . 

pasal

 RENDUUU ..

heheheh ,, 
ape yang ader pada renduu nih ??
hurmmm , ekceli  beeha renduu sangat nak kembali menari cam dolludollu ..
rindu nak gadohgadoh gan Abang Azhar , nak ngusik Capikk , Eika , Sara , FaraH, Raihan ,mey ..ann
, Kak kechik , kak Ena , kak eka ..
 mengusik Abang Ery , bergelakgelak gan Abang Azri , Malindo ,Adam , mek mulong , wanie..abg nua

kacau Papa .. menari gan Mama ..
gado gan anakanak Papa n Mama ..

Menari Lagu

Tari Tualang Tiga
4 dara
Ronggeng
Endang
ape lagi ekkkk ??

hehhe ... ta ingat dah aku ... 
wakakkaa 

tapi memang syokk laa...
samapai kamiii dapat pegi 

Kepulauan Karimun Indonesia 
menari kat sana .. 


hehhehhe ... sonokk beb .. memang sonok la..

nek bot pegi saner .. lalu ikot JOHOR .
kukut , kukut , ape ntahhh name tempat kat johor toh .. 
aku pon ta ingat sangat ..


Memory paling besc ..
dapat tengok
  Kapal-Kapal besar gedabakkk  
mase nek bot toh ..

hehhhehe ... peluang bergamba .. puihhhh ! ~ !
tak ley blaa... sumer da macam Artis dahh ..
wakaka 


Hurmm ... sonok nyerr ...

Aku nak menari lagii ... 
Renduuu sesangatt ...
rendu nak kene Marah gan Abang Azhar gan Kak kechik
ehhehehe ..

nih ader larr sikit pic yang Che wan tolong amik kann ,, hehhe
hehhe ... aku yang paling HODOH sekali toh .. 

yang aku bulatkan kaler merah toh ..

haa tuhh larr OWNER belog nih ..
Huduhh nyerrr


Ini lahh kenangan terakhir Aku and Dieorang nih ..


 "Renduu Korang sangatsangat "



: ' (


and The last part is ... Hehehe



jengs jengs jengs jengs 

hehhe 

Ensem x Pakwe kat sebela aku nih ???

hahahha 
nih la Pakwe Karimun Yang aku dapat snapsnap  ..

hahahha ...

Credit to :: Farah Raihan ..


tu jela yang aku dapat share for this time .
Hopefully This memory Never End till Death .

I love you Guys A lot ..

thank for everything that u have teach me 
and I have learn a lot of Step Traditional dancing

and also To shuffle dancer ..
Abang Nixx  .. my bro 
 ur the besc dancer .. hope u success in ur life .


That's all  .. Thank You 

Muahhhh ..

 : *

XoXo : B i e B o t



No comments:

Post a Comment