Welcome To Biebot Official Blog

Followers

DAMn it !


Hidop kalo x meNyakit kan ati orang ..MATI agak nyeee
Hadoyyy .. naper lar ader orang sebegitu kat dunia nih ..
Tapi yela kannnnn .. sumer orang tak lari dari membuat silap ..aku faham maksud tohh
Tapi kalo hidopp menyakit kann ati orang bek tayah jadii manusia ..
Naperrr  ENTRY aku cam nih kali nih ..
Ini kerana akibat daripada KESHAKITANNNN ati aku kat sorang hamba ALLAH nih ..
< korang bengang tak bile .. kiter tanyer dier sal keje yang lecturer bagi sbb kiter ta paham.. then dier ckap ::  ala kau kan da pandai ,, kau buat macam yang CIK ckp td tuhh  jeppp ...
:: ala kalo tanak ajar pon ,bagitau larr ,aku PAHAM lar .. kan senang . jangan na kasi alasan kat aku .

Cam SIYALLLLL larhhh .. hadoyyy .. sabau jela .
K lar ..lenkali kalo aku rajin aku update lagi belog nihhh yeppp ...

KEPADA yg berkenaan :::  SAMPAI KAPAN tak KAN aku MAAF Kan kau Selagi KAU ta MINTAK amPUN gan aku .. kau TAO salaH kau An .. so paHAMPAam lar sendiri ..

byeee


No comments:

Post a Comment