Welcome To Biebot Official Blog

Followers

KEMALASAN .. KEBORINGAN .. MELANDA

adoyyyy ... cuti sem dah melanda
boring nihhhhh  .. duk uma jadi bibik  ..pe nak jadi lar ko nih biha ..
apea jeppp plan aku cuti nih ...
nak kua ...duet panggilll hohohoh hoiii
nak g jalan ... duet lagi lohhh ..
hah nnti nak g cameronnn plak ... kai duet lagi ..
nih yang bikin aku nak menyirap jep nih..hahahahhah
g cameron kali nih ..sbbb nak menari ..
bangang tak ?????
hahhahahaha ..


maybe nih last aku menari kot ....
aku nak behenti jela ..lagipon aku kan nyerr ader talent dalam menari nih ..
lo setakat nak buat bodobodo tuhhh bole lar ..
hahaha ...
aku menari keras lar ... " badan aku nih badan budak sport "
ader hati nak menari ... adoyyyy bieha bieha .... ..
sekarang aku tatao lagi apea jep keputusan aku nnti ..
aku nih besa ar buat keputusan ta serupa bikin ...< bkn nak kondem diri sendiri , tp tao akan kelemahan diriku ini > miahhahhahhaha ...
aku kot nnti kan sekarang aku cakap len , nnti len hari aku ckp len ,,, pehhh yang tuhhh yang ta muh tuhh ...
mak aiiii ... hopefully aku buat keputusan yang bijak...

hahha ... k lar kang aku update lagi ...

No comments:

Post a Comment