Welcome To Biebot Official Blog

Followers

tyme hate us ..

salam ... ,

hye sume .. tyme foe me to menamba cter ... :)

mase berlalu gan pantas + cepat sekaki .. yela mase pon taahu cemburu gan kite..
haahhahaaahhah ... 

SALAM AIDILADHA to all ...

i'm not update this blogs bcoz of . i'm not paying my berokband bills ..
cost around RM 109 .00 . .hahhaaahha ... gilew ta bayar .. tggu PTPTN masokkk ..arghhh hate waiting .

got FEEDBACk .. at last ..
tengs to the person whho like my DUNIA PHOTO story .. its just for fun and I definitely love photo ..
its make me happy and i also can gain my knowledge , thhis is the education to me to .. tengs a lot .

haah .


result FINAL EXAm  ... HAmpeh  =(

bukan hampeh sbb ta dapat pointer beshh tapi , sebab ta dapat bukak website POLI ... arghhhhh tensen toll ..punyer lar aku tunggu satu hari ..lastlast cakap yang server ta uke lar apela . letrik takde lar ..adesss bikin hot betol lar ..
takpe 26 / 11 / 2010 ta kua ... just wait   27 / 11 / 2010  ... scare me lorhh ..

aku kan ner aper ..aku tanak repeat  .. aku sakit tyme exam . otak pon cam kaca ...  adoyy...

YA ALLAH , berikan lah aku kekuatan untuk menghadapi dugaan mu YA ALLAH ..
berikan lah aku keputusan yang memberangsangkn . AmEEn .


samesame larh doakan untuk aku yep .. (+-+),



tue jela .. nnti aku update lagi ..lagi pungss aku gne BEROKBAND kakak aku yang terCHENTAA nihh ...mampuih aku kne belasah dek dier nnti ..hahahaahhaha

ukeuke ....



byebye ... :)

No comments:

Post a Comment