Welcome To Biebot Official Blog

Followers

arghhhhhhhhhh damn it !!!!

adoyyyyy ,,,


naper ENTRY aku cam nihhh kali nih .....sebab aku tensentensentensen sebab nih,

HARAP MAAF !
Keputusan anda telah ditahan oleh sebab tidak hadir Bengkel Pengenalan kepada Sistem Penilaian Politeknik Bil 2/2010 pada 2hb Oktober 2010 lalu  ..


pehhh memang berasap jugak lar otak aku ... memang tensen .. tunggu nyer tunggu bende alah nih yang kua ...
Shitt .. ade lagi dak yang x pegi , naper aku lak yang kene tahan ... BA WAU DA WAU HA  stupid lar ...

ta pasalpasal kene buad surat gtaw reason naper aku ta pegi ..

ahahhah ,
ta silap aku lar , aku balik uma mase tuh .. arghhhh peduli aper aku..
dah lar bedebor , takot kene repeat ,
sial lar ..

takpetakpe , just wait .. dOA kan aku LULUS ,, TANAk rePEAT ...
Aminn ....

bye :(

No comments:

Post a Comment